Virker din markedsføring og hvad koster en ny kunde?

Hos Boligbussen kender vi svaret…

Hvor mange nye kunder fik du sidste gang du havde en annonce i lokalavisen og hvor mange kunder finder dit firma på nettet?
Det er gode spørgsmål som selvstændige håndværkere ofte spørger sig selv om – for det er næsten umuligt at måle på effekten af de fleste kampagner.

Danske håndværkere bruger masser af tid og penge på marketingsaktiviteter, som ikke kan måles direkte og det frustrerer mange ledere og selvstændige, der skal passe på pengene.

Virksomheder bruger penge på markedsføring, uden at kunne svare på, om dette reelt virker. “Joh … vi får lidt flere henvendelser, men hvor meget det koster at skaffe én ny kunde – det ved jeg ikke”, sagde en selvstændig tømrer i sidste uge på et møde.

Det som virkelig frustrerer mange selvstændige, er de dyre og uigennemskuelige priser for online markedsføring – og ofte føler vi, at vi betaler for meget og får for lidt for de mange tusinde kroner, vi bruger.

Hos Boligbussen ved vi hvad en ny kunde koster, og hver eneste dag skaffer vi nye kunder til masser af danske håndværkere inden for de mest almindelige brancher.

Vi ved præcis, hvad hver eneste kunde koster – helt ned på kroner og øre. For hos Boligbussen tæller vi hver eneste nye kunde og vi får navn, adresse, e-mail og telefonnummer på alle de kunder vi skaffer. Og det bedste er, at kunderne selv har bedt om et konkret tilbud fra en af de virksomheder, vi samarbejder med – det er med andre ord en kunde som gerne vil handle i dag!

Giv os et ring i dag på telefon 71 99 30 15 – så hjælper vi dig i gang med at få flere og bedre opgaver.